Odense Kommune benytter WFP i Jobcentret. Mads Brinch Feierskov er ansvarlig og Mads deler gerne ud af de erfaringer Jobcenter Odense har gjort sig med WFPMads Brinch Feierskov, Jobcenter Odense, +45 23 72 26 22
WFP var ufattelig nemt at gå til og på bare 12 dage overgik vi fra Jobcenter Planner til WFP. Vi stod selv for al opsætning, så Edora brugte kun få timer på at kvalitetssikre. Det er vildt smart, at vi nu har én opdateret kalender på tværs og at vi via en rollebaseret tankegang kan styre kommunikationen til f.eks. medarbejdere, borgere og a-kassekonsulenter. Tak til STAR og Edora for hurtig ekspedering.Lis Magelund, Jobrådgiver i Svendborg kommune, +45 62 23 38 03
I Esbjerg lader vi vores borgere booke en ny fremtidig tid på standeren på vej ud af døren. Det er virkelig smart og sparer medarbejderen og borgeren for en masse tid.Manja Haunstrup Jensen, Jobcenter Esbjerg, +45 76 16 57 09
Implementering af WFP har været rigtig en god proces. Vi har fået alle vores ønsker opfyldt og specielt styring og simulering af kapacitet har vist sig rigtig stærkKirsten Søndergaard, IT Konsulent Aarhus kommune, +45 29 20 83 36
Det har været et glidningsfrit forløb, hvor vi endda har fået udviklet de styrringsønsker, vi har haft til mødeplanlægningen i Jobcenter Viborg. Antallet af fejlbookninger er faldet markant efter overgangen til WFP. Før i tiden repræsenterede fejlbookninger 15-20% af alle vores bookninger, og de er nu helt forsvundetClaus Drejer, Udviklingskonsulent Viborg kommune, +45 30 85 89 81
WFP er lidt ligesom en Schweizerkniv. Faktisk kan vi ikke forestille os en situation WFP ikke opsættes til at håndtere.Rune Mortensen, Systemkonsulent i Digitalisering og Udvikling fra Vesthimmerland Kommune, +45 26 25 65 31
I Gladsaxe Kommune benytter vi WFP i hele koncernen. Vi har i mere end et år været med i udviklingen af WFP til kultur, fritid og ejendomme. Det har været et intenst forløb, med udfordringer men samtidigt er det gået stærkt fra idé til idriftsættesle. Fx håndterer WFP nu alle betalinger og tilbagebetalinger helt automatisk. Det er klart tidsbesparende for medarbejderne, at vi allerede nu har flyttet hovedparten af transaktionerne over i et automatiseret betalingsflow.Gry Meisner, Konsulent, Sekretariat og Politisk Betjening i Gladsaxe Kommune, +45 29 27 03 48
Fordelene ved at WFP bruges bredt i Gladsaxe Kommune er, at viden om systemet (og dermed vores muligheder for at fortsætte med en dyb og effektiv implementering) er forankret på flere personer, at vores leverandørstyring/controllerfunktion er samlet og har større kraft, at vi har digitaliseringsafdelingen med ”om bord” fordi systemet qua sin udbredelse er mere ”kritisk”, end hvis det kun omfattede et forretningsområde i kommunen.Therese Monrad, Digitaliseringskonsulent, Social- og Sundhedsforvaltningen i Gladsaxe Kommune, +45 39 57 55 47
Københavns Kommune benytter WFP i Jobcentret med over 2000 medarbejdere og 4000 daglige møder.Steen Larsen, Fuldmægtig, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, Københavns Kommune, +45 26 37 48 35
WFP har sparet os for manuelle lokalebookinger og dermed dyrebar tid, når de ledige selv skal booke tid til samtaler.Jesper Nissen, Faglig konsulent, Støttefunktion og Stab, Fredericia Kommune, +45 72 10 72 07
Bestil tid i en fart – med WFP er det smart. Tidsbestilling er rart – med WFP er det smart. Tidsbestilling er hot – med WFP går det godt.Pia Normann Jensen & Katrine Wandrup Bjørkholm, Borgerservice, Faarborg-Midtfyn Kommune,+45 72 53 15 46 eller +45 72 53 73 35
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i Aalborg Kommune har efter grundig overvejelse valgt at indgå i et samarbejde med Edora vedr. en afløser til vores nuværende setup omkring Planner. Vi har grundigt afsøgt forskellige muligheder, herunder været i dialog med forskellige mulige aktører på området. Efter en samlet vurdering har vi besluttet, at vi har brug for et både gennemprøvet og pålideligt produkt til den IT- mæssige understøttelse af denne vigtige opgave. Valget er derfor faldet på Edora’s løsning på området, som vi har store forventninger til både kvalitetsmæssigt og funktionelt.Johnny Vad, IT-Chef, Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, Aalborg Kommune, +45 23 72 26 22
Vi har netop overstået fordelingen af lokaler mellem vores foreningerne for den kommende sæson i WFP, og det er gået godt. Foreninger oplever, at det er nemt og hurtigt at booke og aflyse tider i systemet og at redigere deres foreningsoplysninger. Borgerne oplever et intuitivt brugerflade, og selv vores ældre borgere kan benytte systemet, hvor administrationen gjorde det for dem førhen. Administrativt vil vi helt sikkert opleve, at opgaven med lokalebookinger fremover vil kræve færre ressourcer, og at der vil ske færre fejl, nu hvor foreningerne kan betjene sig selv langt hen af vejen.Henriette Rude Brytgier, Kultur og Fritidskonsulent, Hørsholm Kommune, +45 48 49 57 78