Handelsbetingelser hos Edora A/S

Generelle oplysninger:
Edora A/S
Jægersborg Allé 1
2920 Charlottenlund
CVR: 27 51 81 84

Nedenstående betingelser gælder for borgere og virksomheder (herefter benævnt som Kunden), der køber ydelser af Kommunen (herefter benævnt ”Sælger”) gennem WFPs microsite.

Betingelserne accepteres automatisk af Kunden, når der købes en ydelse. Betingelser vil være tilgængelige på WFPs microsite ligesom Kunden ved henvendelse kan få dem sendt via mail eller post.

Betaling
Prisen der er angivet på WFPs microsite på dagen, er den gældende pris for ydelsen. Edora modtager på vegne af Sælger betaling med kreditkort og for virksomheder betaling på faktura. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når ydelsen er stillet til rådighed for dig. Alle beløb er i DKK, og er inklusiv moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede ydelser.

Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form til Sælger, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til opfyldelse af refusionen.

Returret
Der er ingen fortrydelsesret på serviceydelser.

Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse Sælgers E-mail adresse.