Webinarer i WFP

Vi holder løbende webinarer om WFP, og ligger de planlagte datoer ind på denne side.

Generelt omkring vores webinarer
Prisen for et webinar er kun 495 kr. pr. person eksl. moms. Du vil blive undervist af vores kompetente uddannelsekonsulent, Anders som vil sørge for, at du med garanti får styrket dine kompetencer i WFP.
Inden webinaret får du tilsendt et handout, så du kan følge med i webinaret undervejs. Du kan ligeledes gemme handoutet, så du på et senere tidspunkt kan genopfriske din viden. For at deltage i webinaret kræver det, at du har en computer med adgang til lyd og mikrofon. Inden webinaret modtager du et link til Microsoft Teams, som er her webinaret vil foregå.

Kommende webinarer
Sæt ❌ i kalenderen


📅 Tirsdag d. 13. april kl. 13-16

Fokus: Vacciner, COVID-test​ og kundebooking
Hør mere om, hvordan WFP kan bruges til booking- og ressourcestyring af mange forskellige områder.

Udbytte:
– Du lærer at bruge WFP til at booke tid til bl.a. vacciner og COVID-19 test.
– Du får konkrete redskaber til at opsætte det i WFP.
 
Målgruppe: Dette webinar henvender sig til alle, der gerne vil lære at bruge WFP til flere områder.


📅 Tirsdag d. 27. april kl. 13-16

Fokus: Automatisk indkald af A-kasser
Du lærer at reservere tid til Online Tilbud, og bruge det nye indkaldelsesmicrosite. Drop det store regneark ved siden af dig – og få WFP til at holde styr på A-kasser, så det altid er let for dig at indkalde borgere. 

Målgruppe: Webinaret henvender sig primært til medarbejdere i jobcentret.


📅 Torsdag d. 29. april kl. 9-12

Fokus: Online Tilbuddet – har du sat det bedst muligt op?
Anders går i dybden med bl.a. persongruppemarkeringer kontra primær sagsbehandler, og andre regler for Online Tilbud (fx ”har aktiv frist”). Få tips og tricks til, hvordan du optimerer dine Online Tilbud.

Målgruppe: Webinaret er ideelt for dig, der arbejder i jobcentret.

📅 Tirsdag d. 11. maj kl. 13-16

Fokus: WFP som fremmødeløsning for alle borgere – hele fremmøde scenariet og samspillet med Outlook Add-in
Brug WFP-standeren til at fremmøde og holde styr på jeres borgere. Undgå spildtid og ventetid – WFP fortæller dig, når borgeren er klar til mødet. Del standere mellem forvaltningerne og få besked hvis borgeren møder op på det forkerte sted, og hjælp borgeren det rigtige sted hen. 

Målgruppe:
Dette webinaret henvender sig både til medarbejdere ansat i borgerservice og jobcentret.

📅 Tirsdag d. 18. maj kl. 13-16

Fokus: det digitale jobcenter
WFP understøtter den øgede digitalisering, og automatiserer kommunikation og kalenderstyring. Du skal bare holde møderne – fysisk eller virtuelt.

Målgruppe: webinaret er for dig, der arbejder i jobcentret.

📅 Torsdag d. 20. maj kl. 9-12

Fokus: Skabeloner og kommunikation
Få sat kommunikationen ordentlig op. Differentier kommunikationen på baggrund af mødetypevarianten og afholdelsesformen.

Målgruppe: webinaret er ideelt for dig der arbejder i f.eks. jobcentret, borgerservice eller A-kassen.

Anders ser frem til at se dig online, og hjælpe dig med at udnytte WFP endnu bedre. 

Tilmeld dig ved at skrive eller ringe til Anders:
Mail: ava@edora.dk
Tlf: + 45 44 12 75 87