Vi kan præsentere nye webinarer i juli og august måned, hvor der er rig mulighed for at blive endnu dygtigere til WFP. Faktisk tilbyder vi 3 timers online uddannelse for kun 495 kr. eksklusiv moms. Anders, vores dygtige uddannelsekonsulent vil undervise dig, og du får mulighed for at stille alle de spørgsmål, som du måtte sidde med.

Kommende webinarer:

📅 Tirsdag d. 29. juni kl. 13-16

Fokus: Hvid tid eller Blokplanlægning?
Kan du styre din egen tid bedre? Eller er der nogle borgergrupper, der har brug for særlig reserveret tid?

Udbytte, du får:
– Lært, hvordan du styrer din egen tid bedre
– Lært, hvordan du individuelt strukturerer dine kollegaers rådighedstid
– Lært, hvordan du hurtigt og agilt kan tilpasse dine og andres kalender ift. rådighedstiden
– Mulighed for, at også tunge borgergrupper har tider at selvbooke
– Hjælp til at reservere tid til udvalgte Online Tilbud i din kalender


📅 Tirsdag d. 27. juli kl. 13-16

Fokus: Skabeloner og kommunikation
Få sat kommunikationen ordentlig op. Differentier kommunikationen ift. målgrupper og afholdelsesform. Hvordan bruger du videomøderne bedst i din hverdag? Hvordan sikrer du den rigtige kommunikation til borgerne?

Udbytte, du får:
– Nemt og enkelt oprettet Online Tilbud, der afholdes som videomøder
– Lært om at oprette og redigere skabeloner til breve, SMS’er og e-mails
– Sat kommunikationen op både til Mødetyper og Mødetypevarianter
– Tilpas jeres kommunikation, så det giver mest værdi og mening for borgerne


📅 Tirsdag d. 3. august kl. 13-16

Fokus: Brug WFP til at organisere indkald til JC Jobsamtale med A-kasse (STAR 17).
Drop det store regneark ved siden af dig og få WFP til at holde styr på A-kasser, så det altid er let for dig at indkalde borgerne.

Udbytte, du får:
– Oprettet A-kassemedarbejderne og Online Tilbud i WFP
– Indstillet indkaldelsesmicrosite til brug for ”Book på vegne af borger”
– Oprettet rul for A-kasserne via ”Reserver tid til Online Tilbud”
– Prøvet at indkalde via ”Book på vegne af borger” og det nye indkaldelsesmicrosite


📅 Tirsdag d. 10. august kl. 13-16

Fokus: Online Tilbuddet, har du sat det bedst muligt op?

Få tips og tricks til, hvordan du optimerer dine Online Tilbud.

Udbytte, du får:
– Gennemgået opsætning af Online Tilbud og alle funktionerne herunder den nye ”Avancerede teamvælger”
– Reflekteret over din brug af persongruppemarkeringer og markeringen primær sagsbehandler, samt andre muligheder for at opsætte regler i Online Tilbud
– Hjælp til opsætning af kommunikation – er der brug for Mødetypevarianter?
– Fejlsøgning, når Online Tilbuddet driller herunder den nye WFP Værktøjskasse og generelle små fif.

Du kan nemt tilmelde dig et webinar ved at skrive eller ringe til Anders på:
Mail: ava@edora.dk
Tlf: + 45 44 12 75 87