I februar kunne vi præsentere muligheden for, at borgerservice kunne lade borgerne booke uden at scanne eller indtaste deres CPR-nummer på standeren. Book uden CPR fungerer på den nye bookingsite (Microsite 2.0), hvor det bliver muligt for jer at give jeres borgere mulighed for at være anonyme, når de booker. Med muligheden for book uden CPR kan I hjælpe medarbejdere i Den digitale Hotline (DDH), så de kan booke på vegne af borgere, der har svært ved at betjene sig selv digitalt. Det kan f.eks. være fordi de har et særligt handicap eller mangler digitale kompetencer. Den nye funktion giver derfor stor værdi flere steder.
Vil du høre mere om, hvilke muligheder Book uden CPR og Den digitale Hotline giver din kommune? Så vil vi anbefale dig at deltage i webinaret om Book uden CPR og Den Digitale Hotline på tirsdag d. 23. marts 2021 fra kl. 13-16. Prisen er kun 495 kr. eksl. moms, og du vil med garanti opnå et stort udbytte af kurset.
Bliv klogere på Book uden CPR og Den Digitale Hotline
Vores dygtige uddannelseskonsulent, Anders vil hjælpe med opsætning af et nyt bookingsite, hvor borgere booker uden at indtaste deres CPR-nummer. Det nye bookingsite vil kunne deles med Den Digitale Hotline, og dermed hjælpe borgerne med en aftale med kommunen. På webinaret kan I også dele ‘best practice’ og jeres erfaringer med DDH med de andre deltagere på kurset. I får ligeledes overblik over hvilke tilbud, der kan deles på DDH-bookingsite og aktivt få taget stilling til, om der skal oprettes særlige DDH-tilbud.
Der er få pladser tilbage på webinaret. Det er derfor ved at være sidste udkald, hvis du gerne vil sikre dig en plads.
Få en plads ved at skrive eller ringe til:
Anders Van Amerongen
Tlf.: +45 44 12 75 87
Mail: ava@edora.dk
Se alle vores kommende webinarer på siden her.