Den 1. marts 2021 kunne alle butikker over 5000 m2 åbne, der havde indført tidsbestilling. Der findes mange systemer på markedet, men hvilket er mest effektiv at bruge, så reglerne overholdes? Her er WFP et oplagt valg. WFP kan gøre jeres kundebooking smart, da WFP indeholder muligheden for tidsbestilling, kommunikation til kunden og styring af kapaciteten 100 procent.

En covid-19 sikker oplevelse med WFP

WFP kan sørge for, at der hverken er for mange besøgende på én gang eller for meget personale tilstede. Med WFP som løsning til kundebooking i butikkerne kan I holde åben og overholde regeringens krav med max. 1 kunde pr. 250 kvadrameter i en butik på 5000 m2. WFP kan være med til at sikre en tryg og covid-19 sikker oplevelse for kunderne.

Kommunikation når som helst

I WFP kan I sørge for, når kunden har booket en tid enten på jeres hjemmeside eller i APP’en, at de modtager en bekræftelse på mail eller SMS. Kunden kan dermed dokumentere, at de har bestilt tid til handle i jeres forretning. Kunden undgår at glemme sin aftale med jeres butik gennem SMS-reminders, så I ikke spilder jeres tid på at vente.

Fuld fleksibilitet og styringen af kapaciteten

I kapacitetsoverblikket får I fuld gennemsigtighed over ledige og bookede tider. I kan derfor hurtigt se, om der kunne være behov for at udvide åbningstiden, så der er flere ledige tider for kunderne at booke. I kan dermed give kunderne en service ud over det sædvanlige, som WFP hjælper jer i mål med. I har også mulighed for at reducere antallet af udstillede tider til kunderne.
I har fleksibiliteten til at bestemme varigheden på et besøg i jeres butik. I vælger selv om kunden kan bestille et besøg, der varer 20 minutter eller 1 time. I WFP kan I nemt sætte det op, så det passer til jeres forretnings behov.

Vil I høre mere omkring kundebooking?
Kontakt meget gerne, forretningsudvikler og produktejer Lasse Just på:
Tlf.: 22 49 88 10
Mail. lju@edora.dk

Læs mere om kundebooking på siden her.

Du finder et overblik over reglerne for butikkerne her.