I morgen d. 30. september er vi klar til at tale om smart digitalisering på tværs af forvaltningsområder. I år deltager vi som ‘Edora og ikke som ‘WFP’, da Edora er navnet på virksomheden, der står bag WFP-løsningerne. Vi skal stadig tale om WFP (borgerbooking), men også andre af Edoras løsninger. På stand G8...
Læs mereNyheder
3 timers udannelse for kun 495 kr.
Vi kan præsentere nye webinarer i juli og august måned, hvor der er rig mulighed for at blive endnu dygtigere til WFP. Faktisk tilbyder vi 3 timers online uddannelse for kun 495 kr. eksklusiv moms. Anders, vores dygtige uddannelsekonsulent vil undervise dig, og du får mulighed for at stille alle de spørgsmål, som du...
Læs mereVideomøder er et rigtig godt tilbud til borgerne
Jobcenter Odder bruger i coronapandemien de digitale muligheder herunder videomøder til at holde samtaler med ledige borgere. Særligt videomøderne hjælper med at fastholde de gode relationer med borgerne, som kan være lidt af en udfordring at få opbygget over telefonen, når der ikke på samme måde kan aflæses kropssprog. ”Vi er rigtig glade for,...
Læs mereKommende webinarer – tilmeld dig nu
Vil du gerne lære mere om det digitale jobcenter eller få tips til at optimere Online Tilbud i WFP? Så læs videre her. Vi kan nemlig præsentere flere 3 timers webinarer, som går i dybden med et centralt tema. Vores dygtige uddannelseskonsulent Anders vil sørge for at lære dig lige præcis den viden du...
Læs mereBook uden CPR
I februar kunne vi præsentere muligheden for, at borgerservice kunne lade borgerne booke uden at scanne eller indtaste deres CPR-nummer på standeren. Book uden CPR fungerer på den nye bookingsite (Microsite 2.0), hvor det bliver muligt for jer at give jeres borgere mulighed for at være anonyme, når de booker. Med muligheden for book...
Læs mereLad videomøder blive en permanent mulighed
Jobcentrene og A-kasser er glade for at kunne benytte de digitale løsninger herunder muligheden for videomøder. Beskæftigelsesministeren har udtalt, at han vil overveje at gøre det permanent for A-kasser og jobcentre at holde videosamtaler med borgere fremadrettet. Ordningen løber til d. 30. april 2021, medmindre regeringen forlænger ordningen. Videomøder styrker beskæftigelsesindsatsen Faktisk viser en...
Læs mereNyt e-learningsmateriale
Vi kan præsentere nyt e-learningsmateriale, der går i dybden med de mere avancerede funktioner i WFP. Modulet henvender sig til flere målgrupper, men er særligt relevant for dig, som arbejder i jobcentret. Kurset vil passe godt til dig, som kender de grundlæggende funktioner i WFP, og nu er klar til at tage det næste...
Læs mereGør kundebooking effektivt med WFP
Den 1. marts 2021 kunne alle butikker over 5000 m2 åbne, der havde indført tidsbestilling. Der findes mange systemer på markedet, men hvilket er mest effektiv at bruge, så reglerne overholdes? Her er WFP et oplagt valg. WFP kan gøre jeres kundebooking smart, da WFP indeholder muligheden for tidsbestilling, kommunikation til kunden og styring...
Læs mere“Borgerbooking” er på vej
Om ikke så lang tid, kan vi lancere noget helt nyt for kommunerne på sundhedsområdet. “Borgerbooking” hedder det. Komplet aftaleoverblik og medbestemmelse Borgere der skal have genoptræning, en sundhedssamtale eller hjemmepleje fra kommunen, får helt nye muligheder og medbestemmelse over deres liv. Borgere vil opleve borgerbooking som en bedre service fra kommunen. Borgere vil...
Læs mereAl kommunikation fra WFP journaliseres nu i Momentum
Hvor journaliseres kommunikationen egentlig? Sagsbehandlerne har tidligere været i tvivl om, hvorvidt kommunikationen var journaliseret i WFP eller Momentum. Men det er altså slut nu. Al kommunikation er blevet samlet ét sted, nemlig i Momentum. Med denne nye integration mellem WFP og Momentum kan medarbejderen nu både indkalde, flytte og aflyse aftaler direkte i...
Læs mere