Nyheder

Nyheder

Nyt standard receptionsdesign er landet

Vi har glædet os til at fortælle denne nyhed. I WFP kan vi præsentere et nyt forbedret standard receptionsdesign, som i går erstattede alle eksisterende designs. Det nye design til standeren er holdt i de blå farver, som I kender fra WFP universet. Til de kommuner der tidligere brugte det gamle design med de...

Læs mere

Vink farvel til persongruppemarkeringer

Flere jobcentre har rigtig meget arbejde med at påsætte og vedligeholde persongruppemarkeringer. Både i deres fagsystem, men også i WFP. Nogle jobcentre har helt droppet at bruge persongruppemarkeringer, da det er et alt for stort arbejde. De satser derfor på, at borgeren husker at vælge den rigtige sagsbehandler, når de booker fx en jobsamtale...

Læs mere

Nyt kontaktløs stander-design

Vi kan nu præsentere et nyt kontaktløs stander-design, som sikrer en hurtig og effektiv selvbetjening i coronapandemien. Med et kontaktløs stander-design opfordres borgere til at scanne deres sundhedskort eller QR-kode, når de står i fx borgerservice. Når en borger vil fremmøde sig til sin aftale, vil borgeren nu enten skulle scanne det gule sundhedskort...

Læs mere

Den foretrukne bookingløsning 2020

WFP er i 2020 blevet kommunernes foretrukne bookingløsning med komplet ressourcestyring. WFP dækker nu 58 kommuner inden for flere forvaltningsområder, hvilket svarer til 67 % af den samlede befolkning i Danmark. På trods af covid-19 har vi nået at implementere mere end 28 kommuner i år. I december måned er de sidste jobcentre skiftet...

Læs mere

5 tiltag i WFP der understøtter selvbooking for flere målgrupper

WFP kan hjælper jer med selvbooking for flere målgrupper, da WFP er udviklet til at håndtere både de simple og komplekse scenarier i et jobcenter. Det betyder at forskellige målgrupper både dagpengemodtageren og en borger i ressourceforløb kan booke deres samtaler med jobcentret på fx jobnet eller kommunens hjemmesiden. Fra 1. januar 2021 skal...

Læs mere

WFP: et gennemprøvet system der er gennemtænkt til brugernes behov

Vejen Kommune er gået i luften med et gennemprøvet system (WFP) i deres jobcenter. Vejen Kommune havde som så mange andre en runde med leverandørmøder, hvor de fik præsenteret løsningerne, der skulle erstatte Jobcenter Planner. Vejen Kommune havde allerede inden, ved et udviklingsforum, fået et positivt indblik i Edora og hvad vi kunne tilbyde....

Læs mere

WFP i jobcentret: Over 50 kommuner har valgt WFP

Inden for den seneste uge er tre kommuner begyndt at bruge WFP (Workforce Planner) som booking- og ressourcestyringssystem i deres jobcenter. Med de tre kommuner, der er gået live, er der nu sammenlagt 50 kommuner, som har valgt WFP i jobcentret. Det har været et rigtig godt og frugtbart samarbejde med superbrugerne og cheferne...

Læs mere

Den fælleskommunale rammearkitektur: WFP er blevet stærkere integreret

Den fælleskommunale rammearkitektur er en vigtig del for kommunerne og her gør Edora sin del for at integrere op imod. Edora er nemlig de allerførste i Danmark, der har fået en klarmelding om, at WFP kan integrere op imod Fælleskommunal Organisation og Fælleskommunal Adgang. Fælleskommunal Organisation håndterer alle kommunens data. Med integrationen skal stamdata...

Læs mere

Videosamtaler med borgere i WFP

Videosamtaler er nu muligt at oprette i WFP. Her kan der holdes videosamtaler med én eller flere borgere i Microsoft-Teams. Den enkelte borger kan selv booke et videomøde med en medarbejder på fx jobnet.dk. Det bliver dermed mere sikkert under bl.a. corona at afholde samtaler mellem borgere og medarbejdere. WFP genererer automatisk et Teams-link....

Læs mere

E-learning med workforce planner

E-learning med workforce planner hjælper jer i gang med sagsbehandling og møder med borgere igen efter nedlukningen af Danmark. Vi har netop lanceret E-learning med workforce planner, som er vores online uddannelsesmateriale. Det interaktive materiale guider dig rundt i de funktioner, der kan hjælpe jer med fx. at koordinere arbejdsfordeling. I kan dermed arbejde...

Læs mere