Fremmøde og visitering

Den software, der anvendes i Edoras velkomststandere (eller kommunens egne standere) kan anvendes til planlægning, booking og fremmøde, hvor medarbejder adviseres samtidig med, at en borger checker ind på standeren til et aftalt møde.

En velkomstander placeret strategisk i kommunens centre giver følgende muligheder:

  • Digital check-in
    • Borgeren scanner sit sundhedskort eller indtaster sit CPR nummer og bliver budt velkommen
    • Besked sendes straks til relevant medarbejder
    • Levarandører og partnere scanner QR kode
  • Chancekø
    • Mulighed for at vælge chancekø, hvis borger ikke har en aftale
  • Booking af nye aftaler/møder
  • Booking af lokaler/faciliteter til idræt og fritidsbrug
  • Fuldt overblik over egne aftaler/bookinger efter check-in
  • Nummersystem
  • Rutevejledning
  • Parkeringsbillet
  • Effektiv dataopsamling

Automatisk visitering

Med udgangspunkt i alder, livssituation og de selvbetjeningsvalg en borger træffer, kan man i WFP tilføre attributter på borgere, som dermed får opbygget en personprofil. Personprofilen kan benyttes til at styre, hvilke tilbud en borger får tilbudt, når de checker ind på en velkomststander eller logger på kommunens selvbetjeningsløsninger hjemmefra. På den måde bliver borgere kun præsenteret for relevante tilbud. Det sparer tid, og reducerer fejlbookinger.

Find vej

Når borgeren tjekker ind på en stander på en anden adresse end dér, hvor mødet skal afholdes, får borgeren på standeren oplyst dette og bliver guidet hen til den korrekte lokation. Samtidig kan sagsbehandleren i sit workview se, at borgeren er fremmødt men på den forkerte adresse.